fbpx

Consultanță de specialitate

 

Ați auzit multe despre antrenamentul cu  EMS și doriți să încercați acum? Poate că ați programat o sedinta de proba? Urmareste  aceste sfaturi care te pregătesc optim pentru prima sesiune de EMS!

 

 Acordati suficient timp pentru prima sedinta EMS!

Toată lumea știe acest scenariu: te grăbești de la o programare la alta si  uiți să aloci suficient timp pentru fiecare. Acest lucru este dăunător pentru corpul tău, deoarece hormonii de stres împiedică arderea grăsimilor. Deci, iată un sfat bun: trebuie să organizati bine timpul, astfel încât să nu trebuie să vă grăbiți, si sa va puteți antrena fără a va uita mereu la  ceasul dvs. O sesiune de probă EMS durează aproximativ 40 de minute, incluzând discutile de inainte si dupa antrenament, imbracarea si dezbracarea costumului EMS si sesiunea de antrenament EMS de douăzeci de minute. Încercați să găsiți suficient timp pentru asta, nu veți regreta!

 

Bea suficientă apă!

Carbohidrații potriviți, proteinele, apa, grăsimile sănătoase, vitamine și minerale sunt esențiale pentru corpul dumneavoastră atunci când va antrenati muscularura corpului. Ar trebui să mănâncati ceva înainte de antrenament, deoarece este posibilă o hipoglicemie. Un stimulent nou și necunoscut te implică în timpul antrenamentului EMS, astfel încât corpul tău ar trebui să aibă suficientă energie.

 

Se recomandă să beți o jumătate de litru de apă cu o oră înainte de antrenament. Apoi bea apă suficientă toată ziua! Apa este stocată în mușchii dvs. care ajută la conducerea impulsurilor electrice. Deci, antrenamentul este mai eficient atunci cand corpul dumneavoastră este alimentat suficient cu  apă. Apa pe care o beti  înainte de antrenament previne de asemenea durerea de cap și lipsa de concentrare.

 

Nu ar trebui să mâncați alimente grele și bogate în grăsimi cu o oră înainte de antrenament. Dacă doriți să pierdeți în greutate cu antrenamentele EMS, nu ar trebui să consumați carbohidrați cu aproximativ două ore înainte de sesiunea de antrenament deoarece acestea dăunează reducerii grăsimilor. Ar fi mai bine să mănâncati ceva ușor care să-ți dea energie (o banană sau ceva asemănător).

 

Este important să beți multă apă după sesiunea de antrenament pentru a evita deshidratatrea. Dacă doriți să construiți mușchi cu antrenamentul EMS, este necesar să consumați proteine ​​în primele zece minute după antrenament.

Alocati suficient timp pentru recuperare!

EMS este un antrenament extrem de intens pentru întregul corp – astfel încât corpul dumneavoastră are nevoie de timp pentru a se regenera după o sesiune de antrenament. Faci si alte sporturi? Atunci trebuie să existe cel puțin 48 de ore între acel antrenament sportiv și un antrenament EMS. După prima sesiune de antrenament  EMS corpul are nevoie de mai mult timp pentru a se recupera decât după alte tipuri de antrenamente tradiționale. Deci, este potrivit să va odihniti patru zile după un antrenament EMS.

Recuperarea poate fi susținută de unele măsuri pasive și active:

Măsuri de recuperare pasivă

  • masaj
  • sauna
  • mâncat sănătos
  • destul somn

Măsuri active de recuperare

  • activități cu impact scăzut
  • mers
  • ușor de alergat
  • întindere
  • yoga
  • instruire facială
  • ciclism

Ce imbracaminte purtați în timpul antrenamentului!

În timpul antrenamentului EMS purtați un costum special EMS care se potrivește perfect corpului dvs. și este fabricat din fibră naturală. Este proiectat pentru a transfera impulsurile electrice catre  piele. Hainele care au un raport ridicat de fibre sintetice nu sunt potrivite pentru antrenamentul EMS. Puteti face antrenamentul atat in pantofi sport confortabili cat si desculti.

Sursa: https://www.ems-training.com/magazine/article/how-to-prepare-for-your-ems-training

 

 

Experienta Dream Body!

Abonare

Oferte si Informatii

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu noutatile si promotiile